1xbet betist supertotobet
1xbetm.info hipas.info wiibet.com mariobet giriş restbetcdn.com
bakırköy escort
ataköy escort
istanbul escort istanbul escort bayan
jojobet
escort bayan
konya escort
bakırköy escort ataköy escort
bedavabonus.com
izmir escort
esenyurt escort mecidiyekoy escort avcilar escort istanbul escort istanbul escorts
mersin escort istanbul escort arnavutkoy istanbul escort azeri istanbul escort sefakoy istanbul escort ukraynali
istanbul escort
bursa escort bursa escort
Marsbahis
deneme bonusu veren siteler
Holiganbet
tesbih
şişli escort
istanbul escort
escort konya
skype show whatsapp show
ankara escort
escort eryaman
Fapjunk.com
alanya escort bayan
casibom
deneme bonusu veren siteler
hoşgeldin bonusu deneme bonusu veren siteler canlı casino siteleri
  • KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Friday, May 9, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result
Home Bota

Dueli i Apple me Facebook, një formë e re e rivalitetit të teknologjisë

February 28, 2021
in Bota
        
 

Si një nga platformat më të mëdha për reklama në internet, Facebook kupton të gjitha thellësitë e fshehura të botës digjitale.

Mark Zuckerberg, për të fituar ndjekës nga reklamat, shfrytëzon disa hapësira të kontrolluara nga Apple, prodhuesi i iPhone, përdoruesit e të cilit vitin e kaluar u rritën pothuajse pesë herë më shumë.

Apple ka thënë se këtë pranverë do të ashpërsojë kufizimet në mënyrën se si platformat e reklamave hyjnë në të dhëna, me qëllim që të ruaje dhe më shumë privatësinë.

Aplikacionet u kërkojnë përdoruesve leje që t’i ndjekin ato në faqet e internetit të zotëruara nga firma të tjera, pra Facebook shfrytëzon Apple për të bërë reklama dhe për të fituar ndjekës.

Nga ky vendim i Apple, Facebook do të preket shumë.

Apple i justifikon veprimet me idenë që po mbron privatësinë e përdoruesve të saj.

Facebook deklaron se po reziston në emër të miliona ndjekësve që mbështeten në algoritmet e tij të kërkimit të të dhënave për të arritur klientët. Në sipërfaqe e gjithë duket si një mosmarrëveshje tipike territoriale e privatësisë kundrejt aksesit.

Shefi i Apple, Tim Cook, në sulmet e tij drejt Facebook, thekson që dezinformimi i mban njerëzit të ngjitur në ekranet e tyre dhe u mundëson faqeve të shfrytëzojnë më shumë të dhëna nga përdoruesit.

Zuckerberg tallet me pohimin e Z. Cook pasi sipas tij reklamimi nuk ka nevojë për të dhëna të personalizuara, ai mbijetoi për dekada pa to.

Aftësia e firmave më të vogla për të arritur klientët me reklama të lira në internet është një nga risitë më të mëdha të epokës digjitale.

Disa përdorues të Apple, duke preferuar reklamat e synuara nga ato të rastit, do të zgjedhin të lejojnë gjurmimin e të dhënave.

Faqet e mediave sociale të mbështetura nga reklamat, si Facebook,do të konkurrojnë për të zhvilluar teknologji, që do të kombinojnë personalizimin me më shumë privatësi. Në fund të fundit, ata madje mund të paguajnë njerëzit për të ndjekur të dhënat e tyre (megjithëse rregullat e Apple aktualisht e ndalojnë këtë.)

Facebook ka ambicie në rritje për t’u bërë një konkurrent i drejtpërdrejtë i Apple.

Një mënyrë do të ishte që ai të kombinonte rrjetin e tij social me Instagramin dhe WhatsApp-in në një “super-aplikacion” të ngjashëm me WeChat të Tencent në Kinë, duke bashkuar media sociale, mesazhe, tregti elektronike, lojëra dhe pagesa.

Kjo do t’i jepte më shumë liri për të ofruar reklama të personalizuara, pasi Apple nuk mund të kontrollojë gjurmimin e të dhënave brenda familjes së aplikacioneve në Facebook.

Çfarëdo që të vijë më pas, edhe Facebook e pranon që privatësia do të duhet të jetë një komponent i rëndësishëm.

Burimi: The economist


        
 
Next Post

Bilushi i Metës sqaron foton e vëllezërve Duka në Durrës

Mesazh i zv.ministrit të Brendshëm për "lulët" pa rrip: Mos bëjë dhe ti si Luli! Një njeri i dashur të pret në shtëpi

Integrimi në BE dhe rindërtimit, Rama sot në Bruksel takon presidenten e KE Ursula von der Leyen! Shoqërohet nga Xhaçka

https://youtu.be/skeivx_0xyE?si=0wZxck0j_uLdYgvs

“TELEFONI I PRISHUR”

https://youtu.be/PDQzhTkURco

Na ndiqni në rrjetet sociale

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
rokubet giriş 1win giriş norabahis giriş yabancı dizi izle Betlist
electroluxpk.com gmetruth.com