• KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Monday, August 18, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result

BËNI KUJDES! Kompania e dyshekëve “Dream Mattress” mashtron klientët e saj me reklamat: “Krevatin falas” ta shet më shumë se dysheku!

August 18, 2025
in Aktualitet, Kryesore, Rekomanduar

A je bezdisur ndonjëherë nga telefonatat e kompanive të dyshekëve që të kontaktojnë në momente të papërshtatshëm, se je i përzgjedhuri, fatlumi, fituesi i ofertës së jashtëzakonshme apo gjithë çfarë mashtrimi, për t’iu shitur produkte që as nuk i keni parë ndonjëherë, që nuk e dini nga se janë përbërë dhe vlerën reale të tyre? Besoj se po!

Rasti për të cilin do të flasim sot, ka të bëj me kompaninë “Dream Mattress”, e cila përmes reklamave të saj në rrjete sociale, me qëllim joshjen e klientëve, mashtron pa iu skuqur faqja për dyshekët e saj të cilët i prezanton si ofertë, por në të vërtetë, jo vetëm që i blen në vlerën reale, por nuk përfiton as një qindarkë ulje nga oferta e tyre.

Ja çfarë thotë reklama

Kur lexon ofertën “Bli dyshekun dhe përfito krevatin falas”, në pamje të parë duket si një ofertë fantastike, e kush nuk do të donte të merrte një krevat pa pagesë? Por në realitet, kjo është një skemë mashtruese e paketuar bukur nga kompania “Dream Mattress”.

Në vend që të ofrojnë një vlerë reale për klientin, këto kompani e shesin dyshekun me çmimin e tij të plotë (ose në disa raste edhe më shtrenjtë se zakonisht), ndërsa “krevatin falas” e shesin me një ulje minimale – zakonisht rreth 30% zbritje nga një çmim i fryrë paraprakisht.

Pjesë e bisedës mes kompanisë dhe klientit ku i faturohet “dhurata”

Gjatë bisedës me përfaqësuesen e shitjeve të kompanisë “Dream Mattress”, klienti u interesua për ofertën e dyshekut me krevatin falas, sikurse thotë reklama. Gjatë bisedës me shitësen, kjo e fundit thotë se oferta bli dyshekun dhe merr krevatin falas klienti mund ta përfitoj në shumën e 58 mijë lekëve.

Klienti i pakënaqur me pamjen e krevatit “falas” interesohet për çmimin real të dyshekut “Comfort”, i cili sipas shitëses kushton 42 mijë lekë. Kur e pyet për vlerën reale të krevatit, shitësja i përgjigjet se kushton 230 mijë lekë. Pra nëse oferta kushton 58 mijë lekë, minus dyshekun 42 mijë lekë, i bie që klienti ta blej krevatin në vlerën 16 mijë lekë, 30% më pak se vlera e tij reale, prej 23 mijë lekësh.

Më skandaloze është ulja për dyshekun e quajtur “Nanoclean”, ku ulja për krevatin kap vlerën e 3 mijë lekëve. Një tallje e vërtetë! Kompania edhe për këtë produkt ka reklamuar se nëse blen dyshekun, krevatin e përfiton falas.

Pra, jo vetëm që nuk merrni një krevat falas, por në fakt po paguani për të dyja – dyshekun dhe krevatin, ndoshta me një zbritje të vogël, por larg asaj që premton reklama. Kjo është një mënyrë e pastër për të mashtruar klientin, duke përdorur fjalë të mëdha për të fshehur realitetin.

PSE NUK VEPRON AUTORITETI I KONKURRENCËS PËR KOMPANITË MASHTRUESE TË DYSHEKËVE?!

Të tilla reklama në rrjet krijojnë pritshmëri të rreme, pasi kompanitë tentojnë që klienti i tyre të joshet me një “dhuratë” që në fakt i faturohet. Kurse konsumatorët ndihen të mashtruar pasi kuptojnë se nuk kanë përfituar asgjë të jashtëzakonshme.

Ndaj bëni kujdes nga kompanitë mashtruese si “Dream Mattress”. Mos u besoni reklamave pa e analizuar mirë ofertën. Kontrolloni çmimet reale të produkteve veç e veç para se të bini dakord për “paketën”.

Kërkoni qartësi nga shitësi dhe mos kini frikë të pyesni nëse krevati vërtet është falas apo thjesht i zbritur. Transparenca është detyrim ligjor dhe moral i çdo biznesi. Konsumatori nuk është për t’u tallur, por për t’u respektuar./Ekskluzive.al

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved