• KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Friday, September 19, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result

Koncesioni 1.3 mld euro i Ballukut, Fusha shpk u bashkua me 7 kompani… eliminoi garën në tender

November 22, 2022
in Aktualitet

Koncesioni 35-vjeçar për rrugën Lekaj-Fier parashikohet të kushtojë 384 milionë euro sipas kontratës së propozuar por ende të panënshkruar nga palët, Ministria e Infrastrukturës dhe grupi i kompanive me në krye Fushën.

Për koncesionin e kësaj rruge 46 kilometra të gjatë, në pjesën më të madhe të asfaltuar parashikoheshin shpenzime nga 170 deri në 200 milionë euro. Por koncesioni u dha pa garë duke dyfishuar kostot.

Në tenderin për koncesionin e rrugës Lekaj, Konjat-Fier në garë janë futur një bashkim i 8 kompanive të drejtuara nga kompania fusha e cila deklaron se do ndajë punët me kompanitë Albavia’, ‘Agbes Construksion’, ‘Kupa’, ‘Ante Group’, ‘Klodioda’, ‘ALTEA’ dhe ‘Geostudio & Sphaera’.

Edhe pse në Shqipëri ka shumë kompani që merren me ndërtime rrugësh të këtij niveli. Asnjë prej tyre nuk hyri në garë. Ajo që e bën edhe më të dyshimtë mënyrën e dhënies së këtij koncesioni është mungesa e kompanive të huaja. Ky koncesion vetëm me një ofertë është më shumë dhënie e tenderit një kompanie të vetme me çmimin që ka kërkuar ajo dhe jo që i leverdis buxhetit të shtetit.

Pas ndërtimit me këtë kosto, të tetë kompanitë do ndajnë fitimin duke vendosur taksë për kalimin në rrugën me më shumë trafik në Shqipëri. Paraprakisht, thuhet se taksa do jetë dy euro, por ende nuk është nënshkruar kontrata dhe shifrat ndryshojnë rrugës. Kompanitë ndërtuese ndërkohë do ti paraqesin qeverisë kostot 384 milionë euro me gjithë interesat, para se të vendoset tatim fitimi.

Ndërkohë që sipas të dhënave qeveria do ti sigurojë kompanive pagesa nga 1 deri në 2.7 milionë euro nga viti 2025 deri në 2042 si garant për trafikun e munguar. Por një ide më e qartë në lidhje me shifrat do krijojë kontrata koncesionare e cila ka nisur të negociohet mes Ministrisë së Infrastrukturës dhe koncesionarit./Top Channel

Next Post

Gjykata e Posaçme pret urdhër-arrest për “Rrumin” e Shijakut, kërkohet për tjetërsimin e pronave në Gjirin e Lalzit

Detajet e reja nga shpërthimi me eksploziv, “shënjestra” ish-sekretar i PD-së

Ec e bëj një të ngjashëm sot! Sandër Prosi, Arbana.... dhe Nëntori i dytë

“Pa emër” në Antena TV

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved