• KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Tuesday, September 16, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result

Mesazhi sensibilizues vjen nga një “shtëpi funerale“: Mos u vaksinoni, shihemi së shpejti”!

September 22, 2021
in Bota

Një kamion me emrin e një shtëpie funerale të shkruar mbi të qarkulloi fundjavën e kaluar pranë një stadiumi të futbollit amerikan, në Sharlot, ku Carolina Panthers ndesheshin me Neë Orleans Saints. Ajo që befasoi të gjithë ishte se përveç emrit të kompanisë, në mbi kamion ishte shkruar me germa të mëdha edhe mesazhi “Mos u vaksinoni!”.

Por, siç u zbulua më vonë, ky nuk ishte mesazhi ogurzi i një biznesi për të bërë më shumë “klientë”. Në një kohë ku në SHBA ka ende ngurrim për marrjen e vaksinës kundër koronavirusit, shumë njerëz po përpiqen të gjejnë mënyra të zgjuara për t’u mbushur mendjen bashkëkombësve të tyre që të vaksinohen. Deri tani, vetëm 54,7% e popullsisë totale amerikane është e vaksinuar plotësisht.

Por një agjenci marketingu në Sharlot, vendosi të lërë mënjanë strategjitë tradicionale, për të realizuar një fushatë pro vaksinimit tepër të veçantë. Shtëpia funerale “Wilmore” në fakt nuk ekziston dhe nëse klikon linkun e faqes së saj në internet shkon në një faqe ku jepen shpjegime për të kundërtën e asaj që shkruhet në kamion.

“Vaksinohuni tani!”, shkruhet në faqen e internetit, “nëse nuk e bëni, shihemi së shpejti”. Edhe pse ka doza humori në këtë fushatë, kompania e marketingut “BooneOakley”, thotë se gjërat janë shumë serioze. “Donim të bënim diçka, për ta parë problemi nga një tjetër këndvështrim, që mund t’i shokojë njerëzit nëse e mendojnë”, tha për CNN drejtori i agjencisë, David Oakley.

Next Post

Rrugët pa krye, me Berishën në krye

Inva Mula: TKOB-ja duhet të drejtohet nga një profesionit i huaj, nuk pranova ftesën në inaugurim si spektatore

“Zbulimi” i Nikoll Lesit: Alfred Rushaj do të jetë presidenti i ardhshëm, Genc Ruli guvernator i BSH

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved