1xbet betist supertotobet
1xbetm.info hipas.info wiibet.com mariobet giriş restbetcdn.com
escort bayan
konya escort
bakırköy escort ataköy escort
bedavabonus.com
izmir escort
bursa escort bursa escort
Marsbahis
Holiganbet
tesbih
escort konya
ankara escort
escort eryaman
Fapjunk.com
romabet romabet romabet
deneme bonusu veren siteler
  • KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Thursday, July 3, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result
Home Bota

Raporti europian: Pandemia e koronavirusit do përshpejtojë kalimin e reklamimeve nga televizionet drejt platformave dixhitale

May 27, 2020
in Bota
        
 

Buxhetet e reklamave po zhvendoseshin tashmë nga mediat tradicionale në ato dixhitale, por pas pandemisë së koroanvirusit kjo do të shpejtohet edhe më shumë, sipas një raporti të përqendruar në Evropë nga Goldman Sachs.

“Në përgjithësi, ne presim që kriza vetëm të përshpejtojë ndryshimin në buxhetet e reklamimit drejt platformave dixhitale, ndërsa potencialisht gjithashtu çon në më shumë përpjekje nga transmetuesit e BE për të kërkuar partneritete të mëtejshme dhe M&A (bashkimet dhe blerjet) për të ndarë kostot dhe për të ndërtuar shkallë,” sipas kompanisë “Europe Media”.

Markat janë në gjendje të matin ndikimin e reklamave në internet më lehtë sesa ato në TV, dhe reklamat dixhitale kanë tendencë të jenë më të lira – dhe duket se pandemia ka pasur më shumë ndikim në të ardhurat e reklamave në TV sesa dixhitale. Të ardhurat nga reklamat televizive në Evropë u ulën me rreth 50% në prill, ndërsa rezultatet e lojtarëve kryesorë dixhitalë ishin përgjithësisht mbi pritjet, vuri në dukje Goldman. Të ardhurat nga kërkimi në Google ishin “në mes të adoleshencës”, ndërsa rritja e të ardhurave të Facebook për tre javët e para të prillit ishte e sheshtë dhe Snap u rrit 15% në prill, shtoi raporti.

Një raport i veçantë nga Qendra Botërore e Kërkimit të Reklamave të Reklamave (WARC) tregoi se buxhetet globale të marketingut për reklamimin dixhital në prill ra për herë të parë që kur ËARC filloi të gjurmonte shpenzimet në vitin 2012. Reklamimi në gazeta dhe revista të shtypura pësoi rënie të pjerrët të ndjekur nga radio dhe TV.


        
 
Next Post

Fillon testimi i vaksinës tek njerëzit në Australi, ja rezultatet e para

Murrizi tall Bashën dhe Kryemadhin: Aman kontrollloni mirë te Teatri se duhet të ketë dy trupa, që u ka kaluar rrota sipër se çfarë rrote nuk e di unë, po një rrotë u ka kaluar!

Meta – Bashës: Ujku i Surrelit do të coptojë nëse largohesh nga unë, mos më bë takime me Kim po mbaj anën time

“Pa emër” me Anri Bala, Ermal Peçi dhe Marsid Gupi

Na ndiqni në rrjetet sociale

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
rokubet giriş 1win giriş norabahis giriş yabancı dizi izle Betlist
electroluxpk.com gmetruth.com