1xbet betist supertotobet
1xbetm.info hipas.info wiibet.com mariobet giriş restbetcdn.com
escort bayan
konya escort
bakırköy escort ataköy escort
bedavabonus.com
izmir escort
bursa escort bursa escort
Marsbahis
Holiganbet
tesbih
escort konya
ankara escort
escort eryaman
Fapjunk.com
romabet romabet romabet
deneme bonusu veren siteler
  • KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Saturday, July 5, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result
Home Histori

Ura e Zogut, ditët e përurimit…1927!

October 11, 2021
in Histori
        
 

Nga Gazmend Bakiu

Ura e Zogut, ditet e perurimit!… (1927)

(Për ndërtimin e urës mbi lumin Mat, Ministria e Punëve Botore angazhoi shoqërinë sipërmarrëse “Mazorana & Co”, me seli në Trieste. Ajo ishte e një rëndësie të veçantë, sepse do të bëhej një nyje lidhëse, për gjithë Shqipërinë e epërme me pjesën tjetër të vendit.

Ura filloi të ndërtohej në maj të vitit 1926, sipas projektit të përpiluar nga gjermanët. Për të drejtuar punimet “Mazorana & Co” solli në Shqipëri ing. Erwin Schnitter; erdhën gjithashtu edhe 30 punëtorë profesionistë, që punuan së bashku me punëtorë shqiptarë, duke përdorur një teknologji moderne.

Gjatë ndërtimit të urës, për transportimin e materialeve nga njëra anë e lumit në tjetrën, u përdor një teleferik që vihej në punë me motorë Diesel. Këmbët e urës u futën 11m thellë nën shtratin e lumit.
Ministria e Punëve Botore caktoi supervisor ing. Gjovalin Gjadri. Ura përfundoi pas një viti, -një kohë rekord, për një kryevepër inxhinjerike.

Ajo kushtoi 900.114 franga ari; kishte gjashtë arkada, 54m secila, ndërsa gjatësia e përgjithshme ishte 480m. Sot, ura ka pesë arkada si pasojë e dëmtimit që pësoi përgjatë Luftës II Botërore.

Inaugurimi i urës mbi Mat u bë më 26 maj 1927. Morën pjesë kryetari i Senatit Pandeli Evangjeli, kryetari i Parlamentit Kostaq Kotta, ministra dhe deputetë. Fjalën e rastit e mbajti ministri i Punëve Botore Musa Juka, i cili e pagëzoi urën me emrin e Zogut.

Në vitet 1926-1931 u ndërtuan 21 ura të rëndësishme dhe në vitet në vazhdim shumë të tjera, por edhe pas thuajse një shekulli, për nga bukuria dhe madhështia, Ura e Zogut mbetet unike, gjë që ka bërë të shpallet prej kohe monument kulture, por si pasojë e indiferencës, sot ajo rrezikon të shembet….


        
 
Next Post

“Sot ka humor banal”, humoristja e njohur ngre alarmin

“Jepi Dhorkë, mos e çaj kokën”! Problemet e çiftit Orgocka me Enver Hoxhën kur shihte filmin “Zonja nga qyteti”

Ja si Rama dhe Basha shkrinë LSI, partia e Metës del jashtë loje në Kuvend, pa grup parlamentar dhe me zero rol në vendimmarrje

“Pa emër” me Anri Bala, Ermal Peçi dhe Marsid Gupi

Na ndiqni në rrjetet sociale

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
rokubet giriş 1win giriş norabahis giriş yabancı dizi izle Betlist
electroluxpk.com gmetruth.com