1xbet betist supertotobet
1xbetm.info hipas.info wiibet.com mariobet giriş restbetcdn.com
escort bayan
konya escort
bakırköy escort ataköy escort
bedavabonus.com
izmir escort
bursa escort bursa escort
Marsbahis
Holiganbet
tesbih
escort konya
ankara escort
escort eryaman
Fapjunk.com
romabet romabet romabet
deneme bonusu veren siteler
  • KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Tuesday, June 10, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result
Home Bota

A do të mbeten stok automjetet elektrike?

August 30, 2024
in Bota
        
 

Hovi i lëvizshmërisë elektrike në Bashkimin Evropian ka ngecur qartë. Në korrik, numri i automjeteve elektrike të regjistruara rishtazi ra me njëmbëdhjetë për qind në të gjithë BE krahasuar me të njëjtin muaj të vitit të kaluar. Në Gjermani u regjistruan pothuajse 37 për qind më pak automjete elektrike. Shoqata e sektorit, ACEA, regjistroi shifra në rënie të shitjeve në dymbëdhjetë vende.

Në përgjithësi, pavarësisht nga lloji i motorit, numri i automjeteve të reja të regjistruara në BE u rrit lehtë, me 0.2%, në 852.051 automjete, krahasuar me të njëjtin muaj të vitit të kaluar.

Në këtë mënyrë, pjesa e tregut të makinave elektrike midis regjistrimeve të reja është ulur: nga 13.5% në 12.1%. Makinat me motorë me lëndë djegëse fosile kanë një pjesë pak më të ulët të tregut prej 46%. Modelet hibride, nga ana tjetër, janë rritur ndjeshëm dhe tani përfaqësojnë 32%.

Çmimi është faktori vendimtar

“Rritja e elektromobilitetit po lëkundet, dhe jo vetëm në Gjermani,” thotë Constantin Gall, ekspert i lëvizshmërisë në EY. Pse? “Faktori vendimtar që parandalon aktualisht një përhapje më të madhe të makinave elektrike është çmimi i tyre i lartë”, thotë Gall.

Në vendet ku ka një nivel të lartë të mbështetjes financiare nga shteti, shitjet evoluojnë në mënyrë të favorshme. Aty ku mungojnë këto subvencione, klientët zgjedhin motorë me djegie – më të lirë.

Asgjë nuk funksionon pa subvencione shtetërore

Shembulli më i mirë për këtë është Gjermania, ku anulimi i primit mjedisor ka ngadalësuar masivisht shitjet e automobilave elektrikë. Por edhe nëse shikojmë përtej Gjermanisë, është e qartë se automobilat elektrikë shiten mirë vetëm në vendet me subvencione të larta shtetërore.

Në Danimarkë, pjesa e tregut të automjeteve elektrike tashmë arrin 52%, dhe në Suedi, 34%. Por automjetet elektrike janë gjithashtu të kërkuara në vendet e Beneluksit falë subvencioneve shtetërore: pjesa në treg e automjeteve elektrike në shtete si Belgjika, Holanda dhe Luksemburgu është rreth 30%.

Automobilët elektrike – të rrallë në Evropën Lindore

Në shumicën e vendeve të tjera të BE-së, megjithatë, automjetet elektrike mbeten një produkt absolut plotësues.

“Në deri në 15 vende të BE-së, pjesa e tregut të automjeteve elektrike ishte më pak se dhjetë për qind në korrik,” thekson Gall, një ekspert i EY. Gjermania, për shembull, përfaqëson vetëm 13%.

Ndërkohë, në vendet e Evropës Lindore dhe Juglindore, automjetet elektrike mbeten një pamje shumë e rrallë në rrugë, me një pjesë të vogël të tregut prej 4.3%.

“Pjesa në treg mbetet homeopatike dhe ka pak të dhëna se kjo do të ndryshojë në të ardhmen e afërt,” thotë Gall, shkruan DW.

Në pritje të automobilëve më të lirë elektrikë

Zhvillimi i dobët i tregut të automobilave elektrikë paraqet sfida të mëdha për këtë sektor. Prodhuesit e automjeteve tani duhet t’i përshtatin qëllimet e tyre ambicioze elektrike me realitetin dhe të zgjerojnë bashkëjetesën e motorëve me djegie dhe makinave elektrike. Sipas ekspertëve të industrisë, kjo ka të ngjarë të kushtojë shumë para.

Galli shpreson se situata do të përmirësohet në plan afatmesëm: “Kur të dalin në treg makina elektrike më çmime më të përballueshme, mund të gjenden grupe të reja blerësish”.


        
 
Next Post

Në kujtim të njërit prej pinjollëve të familjes së artistëve "Radi" aktorit Nand Radi në ditën e lindjes së tij!

Venecia ose Mallkimi i Bukurisë

Hidhet shorti i Champions League, përballje gjigantësh në fazën e grupit: Reali gjen Liverpoolin e Milanin, spikasin Barça-Bayern dhe City-Inter

“Pa emër” me Anri Bala, Ermal Peçi dhe Marsid Gupi

Na ndiqni në rrjetet sociale

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
rokubet giriş 1win giriş norabahis giriş yabancı dizi izle Betlist
electroluxpk.com gmetruth.com