1xbet betist supertotobet
1xbetm.info hipas.info wiibet.com mariobet giriş restbetcdn.com
escort bayan
konya escort
bakırköy escort ataköy escort
bedavabonus.com
izmir escort
bursa escort bursa escort
Marsbahis
Holiganbet
tesbih
escort konya
ankara escort
escort eryaman
Fapjunk.com
romabet romabet romabet
deneme bonusu veren siteler
  • KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Saturday, June 21, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result
Home Bota

Më shumë mistere mbi fluturimin MU5735 pasi zbulohet se një pjesë e avionit u gjet 10 kilometra nga vendi i përplasjes

March 26, 2022
in Bota
        
 

Hetimet për fluturimin fatal MU5735 që vrau 132 njerëz pas rrëzimit në Kinë të hënën, kanë zbuluar se të paktën një pjesë e avionit ishte thyer gjashtë milje përpara përplasjes.

Zyrtarët kinezë thanë se nëse konfirmohet se pjesa është pjesë e fluturimit të China Eastern Airlines, Boeing 737-800, atëherë avioni mund të jetë thyer në ajër përpara se të rrëzohej. Kjo i shton misterin fluturimit fatal nga Kunming në provincën Yunnan në Guangzhou, i cili mbante 123 pasagjerë dhe nëntë anëtarë të ekuipazhit, përpara se të përplasej në një shpat mali jashtë qytetit Wuzhou në rajonin Guangxi.

Pjesa, që besohet të jetë nga avioni, ishte rreth 1.3 metra e gjatë (4.3 këmbë) dhe 10 centimetra (katër inç) e gjerë, u gjet në tokë bujqësore, tha Zheng Xi, kreu i ekipit të shpëtimit të zjarrit Guangxi, në një konferencë. për aksidentin.

Në këtë fazë të hershme të hetimit, zyrtarët thonë se nuk është e mundur të dihet nëse pjesa ishte e lirshme si rezultat i ‘streseve’ gjatë zhytjes apo u shkëput para zbritjes fatale në shpatin e kodrës.

Ish-shefi i hetimeve të aksidenteve në administratën Federale të Aviacionit të SHBA-së, Jeff Guzzetti, beson se ka shumë të ngjarë të ketë ndodhur gjatë fazës së rënies së fluturimit, nga një lartësi lundrimi prej rreth 29,000 këmbë në rreth një minutë e 35 sekonda.

“Sipas mendimit tim, ky është avioni që hedh pjesë ndërsa po zbret,” tha ai. “Pyetjet janë, saktësisht cila pjesë ishte ajo dhe kur u shkëput?”

Sipas Administratës së Aviacionit Civil të Kinës, Fluturimi 5735 u zhyt në një kodër 100 milje nga destinacioni i synuar i Guangzhou, pa asnjë thirrje radio emergjente nga pilotët. Hetuesit e përplasjeve dhe ekspertët e sigurisë kanë vënë në dukje misterin e përplasjes, pasi avionët si 737-800 janë projektuar në mënyrë që të mos zhyten aq agresivisht.

Kjo do të thotë që hunda e drejtuar poshtë për kaq kohë mund të shpjegohet vetëm me dështimin e avionit ose veprimin e pilotit. Një rishikim i të dhënave të Flightradar24 zbuloi se avioni po fluturonte ‘shumë mbi shpejtësinë normale’ kur u përplas.

Kjo shpejtësi ndihmon në shpjegimin e pjesës së gjetur gjashtë milje nga vendi i përplasjes, pasi avionët si Boeing 737 mund të shkaktojnë shkëputje të komponentëve të peshës së lehtë të krahëve dhe pjesëve të bishtit, sipas hetimeve për rrëzimin e SilkAir 737-300 në Indonezi në vitin 1997. Fluturimi fatal i SilkAir po udhëtonte gjithashtu afër shpejtësisë së zërit përpara se të përplasej në një lumë – dhe Komiteti Kombëtar i Sigurisë së Transportit të Indonezisë arriti në përfundimin se kapiteni ka shumë të ngjarë ta bëjë këtë si një vrasje-vetëvrasje.

Të dhënat treguan gjithashtu se avioni mbeti i paprekur në pjesën më të madhe, pasi vazhdoi të transmetonte pozicionin e tij deri në 3,225 këmbë. Boeing 737-800 kineze u përplas në tokën me baltë dhe shpërndau pjesë të avionit dhe sendet e pasagjerëve në një zonë të gjerë, duke shkatërruar shpresat për të gjetur ndonjë të mbijetuar.Autoritetet nuk e kanë deklaruar ende numrin e viktimave nga përplasja – por të gjithë 132 personat në bord supozohen të vdekur pasi punonjësit e shpëtimit spekuluan se zjarri që rezultoi nga përplasja kishte ‘digjur plotësisht’ pasagjerët.

Tre ditë pas përplasjes, copa më të mëdha mbeturinash u gjetën për herë të parë, duke përfshirë komponentët e motorit dhe një pjesë të krahut të bardhë me logon e kuqe dhe blu të Kinës Lindore mbi të, tha transmetuesi shtetëror CCTV.

Një nga kutitë e zeza, që besohet të jetë regjistruesi i zërit të kabinës, ishte gjetur të mërkurën. Shtresë e jashtme e saj ishte dëmtuar, por cilindri portokalli ishte relativisht i paprekur, thanë hetuesit. Materiali i regjistrimit duket se i ka mbijetuar goditjes në gjendje relativisht të mirë dhe është dërguar në Pekin për analizë, tha një zyrtar.

Regjistruesi i zërit të kabinës do t’u sigurojë hetuesve detaje të komunikimit midis tre pilotëve të fluturimit, që është një më shumë se sa kërkohet normalisht në bordin e një aeroplani Boeing 737-800. Boeing Lindor i Kinës 737-800 po lundronte në 29,000 këmbë kur papritur u zhyt në një zonë të largët malore të hënën, duke shkaktuar një zjarr në pyllin përreth që mund të shihej në imazhet satelitore të NASA-s. Nuk është gjetur asnjë i mbijetuar.


        
 
Next Post

Jeta e Whitney Houston do të bëhet film artistik

A do i pyesi Putini?! Ndërsa Franca i bënë bllokadë të njëanshme Rusisë, Macron flet për kontrata: Nuk paguajm gaz me rubla! Të gjitha dokumentet që janë nënshkruar janë të qarta

“Çmimi i madh” i Ukrainës: Udhëtim në Kievin e shkatërruar nga bombardimet e Rusisë

“Pa emër” me Anri Bala, Ermal Peçi dhe Marsid Gupi

Na ndiqni në rrjetet sociale

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
rokubet giriş 1win giriş norabahis giriş yabancı dizi izle Betlist
electroluxpk.com gmetruth.com