1xbet betist supertotobet
1xbetm.info hipas.info wiibet.com mariobet giriş restbetcdn.com
escort bayan
konya escort
bakırköy escort ataköy escort
bedavabonus.com
izmir escort
bursa escort bursa escort
Marsbahis
Holiganbet
tesbih
escort konya
ankara escort
escort eryaman
Fapjunk.com
romabet romabet romabet
deneme bonusu veren siteler
  • KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Sunday, June 22, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result
Home Kuriozitete

Pse tarifa në “Rrugën e Kombit” nuk do ndikojë tek ulja e fluksit tregtar

March 28, 2018
in Kuriozitete
        
 

Tarifa e lëvizjes në “Rrugën e Kombit” është kthyer në temë debati ndaj ne po ju sjellim faktet se si kjo tarifë nuk ndikon në fluksin tregtar.

Po të krahasosh koston e transportit të mallrave që transportohen nëpërmjet Portit të Durrësit në Itali ose vende të tjera përtej Adriatikut dhe mesdhe si alternativë tjetër më të afërme kanë Portin e Igumenicës. Një skemë trasporti e tillë do sillte rritje disproporcionale të transportit detar me rezultat rritjen e kostos së transportit. Një zgjedhje e tillë qoftë duke përdorur si pikënisje Prishtinën qoftë Shkupin ose Nishin, rezulton si një zgjidhje shumë herë më e shtrejntë për ata që nuk do zgjedhin Durrësin apo Igumenicën për transportet e tyre.Po të krahasosh koston e transportit të mallrave që transportohen nëpërmjet Portit të Durrësit në Itali ose vende të tjera përtej Adriatikut dhe mesdhe si alternativë tjetër më të afërme kanë Portin e Igumenicës. Një skemë trasporti e tillë do sillte rritje disproporcionale të transportit detar me rezultat rritjen e kostos së transportit. Një zgjedhje e tillë qoftë duke përdorur si pikënisje Prishtinën qoftë Shkupin ose Nishin, rezulton si një zgjidhje shumë herë më e shtrejntë për ata që nuk do zgjedhin Durrësin apo Igumenicën për transportet e tyre.

Për sa i përket rrugëve alternative duhet marrë parasysh që nga Nish, alternativat për në portin e Durrësit janë :

 Nëpërmjet Rrugës së Kombit 511 km, 7 orë udhëtimi kushton 22.5 euro
 Nëpërmjet Shkupit duke ndjekur rrugën E-65 dhe E852 Qafe Thane Durrës brenda Shqipërisë 550 km, 9 orë udhëtim  kushton vetëm vajtje- 10.5 Euro, në rrugë nacionale jo Autostradë.
Sidoqoftë duhet marrë parasysh se alternativa e parë është rrugë më së shumti Autostradë dhe rrugë që mundëson konsumin më të vogël dhe te vet mjetit të transportit po edhe të karburantit. Në rastin tjetër këto shpenzime shumëfishohen ngaqë rruga është më së shumti malore si dhe mund të krijohen vonesa për arsye të trafikut.

Për sa i përket alternativës të portit të Igumenicës në vend të atij të Durrësit, atëherë rrugët e mundshme janë :

 Nëpërmjet Autostradës E-75 dhe nga Selaniku të Egnatias  705 km, 8 orë udhëtim me Kosto 10,5 Euro në Serbi dhe 3+6,5+5 Euro  në Maqedoni dhe 6,3 (Evzoni)+4,2(Malgara)+8,4 (Polymylos)+7,4 (Malakasi)+4,2 (Pamvotida)+ 7,4 (Tyria) në Greqi (për kategorinë e mjeteve më të rënda). Kosto totale për një rrugë- vetëm vajtje- 62,9 Euro, në Autostradë.

 Nëpërmjet Autostradës E-75, rrugës A3 ne Maqedoni, E-65 dhe nga Egnatia në Greqi  665 km, 8 orë udhëtim me Kosto 10,5 Euro në Serbi dhe 3+6,5+5 Euro  në Maqedoni dhe 7,4 (Malakasi)+4,2 (Pamvotida)+ 7,4 (Tyria) në Greqi (për kategorinë e mjeteve më të rënda). Kosto totale për një rrugë- vetëm vajtje- 44 Euro, me udhëtime edhe në rrugë nacionale jo në Autostradë.

Nga sa më sipër, është e qartë se zgjedhja e portit të Durrësit është dhe mbetet zgjedhja më e favorshme në krahasim më të gjithë portet e tjerë konkurrues në rajon edhe mbas vendosjes së taksës të Autostradës Milot – Morinë.  Rrugët alternative për në këtë port nuk janë të të njëtës kategori, dhe në ato raste duhet të konsiderohen gjithashtu dhe shpenzimet për shkak të amortizimit të makinës në rrugë të tilla, konsumi shtesë i karburantit si dhe koha shtesë./LEXO.AL


        
 
Next Post

Nuk ka taksë të re për banesën

Lajm i mirë për dibranët, qeveria miraton kontratën për ‘Rrugën e Arbrit’

Shkoi të gatuante patatet... e gjithë familja humb jetën!

“Pa emër” me Anri Bala, Ermal Peçi dhe Marsid Gupi

Na ndiqni në rrjetet sociale

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
rokubet giriş 1win giriş norabahis giriş yabancı dizi izle Betlist
electroluxpk.com gmetruth.com