1xbet betist supertotobet
1xbetm.info hipas.info wiibet.com mariobet giriş restbetcdn.com
escort bayan
konya escort
bakırköy escort ataköy escort
bedavabonus.com
izmir escort
bursa escort bursa escort
Marsbahis
Holiganbet
tesbih
escort konya
ankara escort
escort eryaman
Fapjunk.com
romabet romabet romabet
deneme bonusu veren siteler
  • KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Monday, June 9, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result
Home Dosja X

Rruga e Kombit, si mbronin koncesionin 2 ministrat e LSI, Haxhinasto: 5 Euro? Sa 3-4 litra naftë

March 25, 2018
in Dosja X
        
 

Petrit Vasili i cili sot lëshoi kushtrimin për refuzimin e pagesës së taksës për kalimin në Rrugën e Kombit “ka harruar” që kolegu i tij Edmond Haxhinasto në emisionin “Tonight Ilva Tare” në Ora News në 24 janar 2014 deklaronte “unë jam optimist që brenda këtij viti kjo rrugë do të jepet me koncesion por besoj që do të jetë një mënyrë për të plotësuar edhe disa nga ato punime që akoma nuk janë plotësuar. Këto kanë të bëjnë që nga urat, skarpatat që kanë patur rrëshqitje, për ta përfunduar dhe sjellë në një standard të pranueshëm këtë rrugë. Është në projekt koncesionimi edhe i rrugëve të tjera si ajo Tiranë-Durrës apo Tiranë-Elbasan”.

Në një tjetër deklaratë publike të 29 tetorit 2014, Edmond Haxhinasto deklaronte për çështjen e kostos së kalimit “është diskutuar për një kosto 5 euro por nuk mund të them se është shifra përfundimtare. Mendoj se do ndjekim një praktikë që tashmë është botërore. Është e domosdoshme që përdoruesit e rrugës, për të marrë një shërbim me cilësi më të lartë duhet të kontribuojnë për mirëmbajtjen e rrugës. Kjo masë që unë thashë është llogaritur duke patur parasysh edhe mesataret rajonale. Nuk është më e lartë se mesataret rajonale. Ajo masë është relativisht gati sa 3-4 litra naftë dhe besoj që do jetë një kosto e përballueshme nëse do kemi parasysh cilësinë e re që do të ofrohej në rrugë në rastin e realizimit të të gjitha shërbimeve të mirëmbajtjes që ajo rrugë ka nevojë”.

Ndërkaq, 14 Tetorin e vitit 2016, Ministri i Transportit dhe Infrastrukturës Sokol Dervishaj, njeriu që në fakt drejtoi negocimin e kontratës përfshirë tarifat e kalimit të mjeteve dhe firmosi në fund kontratën e cila kaloi në qeveri e ka mbrojtur këtë koncesion në Komisionin e Veprimtarive Prodhuese, Tregtisë dhe Mjedisit.

“Pyetja që ju shtroni është jashtëzakonisht shumë e drejtë: çfarë do të bëhet me banorët e Kukësit? Në negociatë kjo është një nga çështjet kryesore që ne do të trajtojmë, jo thjesht për ata që kanë ndonjë hallë apo emergjencë të transportit mjekësor, por për të gjithë banorët e Kukësit duhet gjetur një zgjidhje optimale ,që ata as të mos i rëndojë, as të mos i ngarkojë, as të mos ju prishë terezinë financiare, me njëfarë kuptimi, sepse duke parë dhe pasur parasysh  specifikat  e zonës, varfërinë, problemet sociale që ajo ka, kjo do të jetë një nga çështjet kryesore që do të marrim në konsideratë gjatë negocimit të kësaj kontrate dhe këtij koncesioni”, theksonte Dervishaj.

E më tej, ai thekson rëndësinë se përse duhet që ky aks rrugor strategjik të kalojë për mirëmbajtje përmes një koncesioni.

“Është e rëndësishme që ky koncesion të fillojë të fillojë të operojë sa më parë. Pse? Jemi në prag të dimrit, mirëmbajtja e rrugëve dhe buxhetimi që ne i kemi bërë mirëmbajtjes së rrugëve në vite  është shumë e rëndësishme, sepse ne rrugë ndërtojmë, por për t’i mirëmbajtur nuk harxhojmë ndonjë lekë dhe më pas themi pse u prish rruga, pra është ajo çështja e planifikimit  strategjik që diskutuam, që vjen këtu te ju dhe ju e miratoni, më pas na kërkoni llogari pse u prish rruga. Është shumë e rëndësishme të fillojë mirëmbajtja e Rrugës së Kombit, sepse është një investim strategjik, sikurse ju e thatë, është një investim që lidhë Shqipërinë me Kosovën,  rajonin e kështu me radhë. Por është shumë e rëndësishme që të përfundojë i gjithë projektin, sepse projekti i rrugës ende nuk ka përfunduar i gjithë, dhe është shumë e rëndë sishme që rruga të mirëmbahet.  Mosmirëmbajtja  e  rrugës  atë  investim  strategjik,  e  kthen  në  një  investim dramatikë më pas, që do të dojë kosto pafund për t’u rivendosur përsëri në parametra normalë. Kështu që besojmë se po ecim në drejtimin dhe në rrugën e duhur”, nënvizonte Dervishaj./Lexo.al


        
 
Next Post

AUDITI për skandalin e LSI/ Si favorizoi AKUK kompaninë private në projektin e Tiranës

Taksa në Rrugën e Kombit, kompania koncesionare: Kontrata u firmos nga ministri i LSI

LSI firmosi në qeveri taksën e 'Rrugës së Kombit', thirrje për mosbindje kur del në opozitë

“Pa emër” me Anri Bala, Ermal Peçi dhe Marsid Gupi

Na ndiqni në rrjetet sociale

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
rokubet giriş 1win giriş norabahis giriş yabancı dizi izle Betlist
electroluxpk.com gmetruth.com